Od Aleshii-Powitanie

niedziela, 13 lipca 2014
~~Retrospekcja~~

- Choć pokarzę Ci coś. - Lucas zakrył moje oczy swoimi dłońmi i prowadził mnie.
- Mów! O co Ci chodzi? - cały czas na mojej twarz gościł uśmiech.
On był jedyną osobą, którą kochałam. Mój braciszek. Bez niego świat był by do niczego.
- Już możesz patrzyć. - wziął ręcę z mojej buzi.
- Co to za melina? - moja mina natychmiastowo się zmieniła na zirytowaną.
- To, moja droga. Jest nasze nowe życie. - otworzył przede mną drzwi.
Wzruszyłam ramionami i weszłam do środka.
Ta opustoszała kamienica była na prawdę obrzydliwa, ale cóż. Spostrzegłam siedzącą na krześle z wyłożonymi nogami na stół dziewczynę. Widząc mnie gwałtownie wstała i zbliżyła się do nas.
- Jestem Skyler Blake. Ty za pewne Alesha? - spojrzała na mnie jakby to w ogóle nie było pyatnie.
- Tak? - uniosłam wysoko brwi.
- Spokojnie wszystkiego się nauczysz. - puściła oczko do mojego brata.

~~~

Tak zaczęła się przygoda z kradzieżami. Ja i Sky okradałyśmy zwykłych przchodniów. Portfele, komórki, drogie zegarki, sportowe samochody.
Mój brat za to sprawował się jako dealer narkotyków.
Strasznie się zminiłam. Drogie imprezy, alkohol, marihuana...
Byliśmy nie do powstrzymania. Nikt nas nie złapał... do czasu.
Przyłapano nas na kradzieży Mustanga shelby gt500. Boże. Ile ja oddałabym za to cacuszko. Mój brat trafił do celi. Ma odsiadywać 11 lat za handlowanie nielegalnym ziołem. Mnie natomiast odesłano do Akademii of True Identity. Nie powiem, że jestem zadowolona z pobytu w tym miejscu. Przyzwyczaiłam się do pobytach w niebywale obskurnych miejscach ze zbiegami, złodziejami, psychopatami, mordercami itd. To było towarzystwo pasujace idealnie do mojego charakteru.

~~

Wchodząc do szkoły zauwarzyłam parę dziewczyn stojących obok siebie. Można było dostrzec gołym okiem, że mnie obgdaują. Nie byłam pewna czy wiedzą dlaczego tu jestem. Próbując dostać się do swojej "celi" wpadłam na jakiegoś chłopaka.
- Patrz jak łazisz! - od razu rzuciłam chamsko.
- Niezmiernie przepraszam. - dodał ze sztucznym współczuciem.

<Nikolaj?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy