Od Anable-CD Sary

środa, 2 lipca 2014
Nie mam pojęcia jakim cudem znalazłam się w lesie, ale gdy usłyszałam czyjeś kroki natychmiast podeszłam w stronę dźwięku. Raczej instynktowo niż świadomie. Niestety nic nie zauważyłam i wycofałam się. Byłam już przy samej ścieżce gdy przede mną, znikąd, pojawiła się wysportowana sylwetka o blond włosach i dużych piwnych oczach.
-O Jezusie...- zdążyłam powiedzieć.- Serio, przestraszyłaś mnie.- oznajmiłam.
-Ty mnie również-powiedziała zawiedziona. Najwyraźniej spodziewała się jakiegoś groźnego zwierza.
-Annabell jestem. Annabell Warner. Czarodziej- dobra musiałam to zrobić. Nie chce mieć samych wrogów. Już i tak zrobiłam sobie pod górkę z Mandy.
-A ja jestem Sara Stim. Wilkołak- powiedziała z lekkością.- Nowa?
-Tia. Aż tak to widać?


Sara?? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy