Od Dymitra-CD Sary

środa, 24 września 2014
Dziewczyna była zaskoczona. Patrzyła na mnie a ja surowym wzrokiem,zmierzyłem ją od góry do dołu.
 -Co się dzieje ?
 -Masz farta że jesteś wilkołakiem to się wyliżesz, ale dla nich nie ..
Spojrzała zaskoczona ..
 -Trafiłaś do ludzi ..
Patrzyła na mnie zdziwiona
 -Serio ?
 -Tak .. -warknąłem
 -O Nie ..
 -Jeśli zrobią badania DNA wszytko wyjdzie na jaw ..
 -Po co badania DNA ?
Nw wystarczy badanie komórek i krwi .. już tam marudzili zniszczyłem im próbki twoje bo wszytko wyjdzie na jaw .. dziś Cie zabieram z tond .. -powiedziałem
 -Ile ja tu jestem
 -Cztery godziny ..
Przez resztę dnia utrudniałem lekarzom .. tak by nic nie robili z Sara
nawet ukąsiłem pajetkę która z bólu umierała i oni ja ratowali ...
wieczorem wziąłem wszytko przygotowałem .. pożyczyłem auto i zabrałem Sara ze szpitala nielegalnie po czym wróciliśmy do Szkoły
 tam trafiła w ręce czarodziei .. wszytko było pod kontrolą ..

<Sara>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy