Od Sang blue-CD Dymitra

piątek, 19 września 2014
 W sali dopiero się zaczęła się normalna zabawa.
 -O co tutaj chodzi?- zapytała zdenerwowana dyrektorka?-Jesteś tu niecały dzień i już bójka?-wskazała na Dymitra
 -Wszedł mi w drogę.-syknął chłopak.
 -Co takiego zrobiłeś?-zapytała Ryutaro z jeszcze większą złością?
 -Nic.-odpowiedział jak zwykle spokojnym, opanowanym tonem, tym samym, który mnie najbardziej irytował w takich sytuacjach.
 -Nic?-pytała dalej nauczycielka.-A ty co tam robiłaś?-kiwnęła głową w moją stronę.
 -Poszłam się pouczyć - odsyknęłam ze śmiechem na ustach.
 -Dobrze, skoro nie chcecie opowiedzieć jak do tego doszło-ciągnęła dalej-spędzicie sobotę na malowaniu ściany obok boiska do samoobrony. Liczę na to, że dogadacie się.
 Uśmiechnęła się szyderczo i wyszła z sali.

 Dymitr?Ryutaro?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy