Od Dymitra-CD Rosallie

niedziela, 21 września 2014
Dziewczyna najpierw gadała z kimś przez fona. Potem poszła w miejsce garaży. Co oznacza szanse obczajenia co tam ma. Nie jestem złodziejem chciałem zobaczyć tylko jej auto liczyłem na jakiś stary wrak który da się stuningować. Ale przed jej garażem stała Telsa z modelu S. Dziewczyn odwróciła się i z wyrzutami spytała czy ją śledzę.
-Bardziej mnie interesuje twoje Auto .. -powiedziałem
-Podoba Ci się ?
-Jest spoko .. idąc za tobą spodziewałem się starszego auta przy którym mógłbym trochę pobawić się i ulepszyć. -stwierdziłem Ręce miałem w kieszeniach minąłem ją i podszedłem do przednich drzwi kierowcy rzuciłem okiem na wnętrze auta .. szczególnie na licznik
-Spoko Na jednym ładowniku pojedziesz sb 480 km w tym modelu a prędkość przykro mi na moje oko słaby 209 km/h -stwierdziłłem ..

 <Rosaile>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy