Od Sary-CD Rosallie

niedziela, 21 września 2014
- Możesz.-Powiedziałam, na samą myśl o moim dawnym kolorze włosów. Poszłyśmy do łazienki, a Rose, za pomocom czarów, zmieniła mój nudny blond na czekoladowe włosy za którymi trochę tęskniłam. Podeszłam do lustra i przejrzałam się w nim. Zdjęłam gumkę i rozplątałam kok, który zawsze nosiłam, Włosy rozpuszczone dosięgały mi aż do połowy pleców .
- No lepiej ci w twoim naturalnym.-Powiedziała Rose.
- Dzięki. No to co teraz na zakupy.-Powiedziałam i wyszłyśmy z łazienki. Ruszyłyśmy do moich ulubiony sklepów. Kiedy wyszłyśmy miałyśmy w rękach po parę toreb każda. Wróciłyśmy do akademii.
- No to teraz rusz i idź się przebrać.-Powiedziały, a ja poszłam do pokoju. Założyłam ciuchy, które kupiła. Po poprawiałam, trochę i wyszłam do dziewczyn. Wyglądałam tak

Yumi? Rose? Flora?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy