Od Thomasa-CD Blanki, Julii

czwartek, 25 września 2014
Wieczorem zapukałem do drzwi dziewczyny. Niestety nikt nie otwierał.
 -Bianca...? - zawołałem
 -Poczekaj, przebieram się. - krzyknęła
 -Właśnie widzę - odkrzyknąłem i się usmiechnąłem mimo zamkniętych drzwi.- Bianka wiem że się rumienisz- dodałem i wybuchnąłem śmiechem.
Gdy dziewczyna otworzyła drzwi zmarszczyła brwi.
 -Przecież nie mogłeś nic widzieć. - prychnęła.
 -I nie widziałem. Nie jestem zboczeńcem - uśmiechnąłem się.
 -No nie wiem onie przeważnie właśnie tak się uśmiechają - zaśmiała się.
 -Chcesz mnie przetestować? Czy te spodnie są specjalnie tak nisko?
Spojrzała w dół i szybko podciągnęła spodnie.
Nagle usłyszałem dzwonek telefonu. Wyjąłem telefon z kieszeni i zobaczyłem SMS od Julii.
"Co ty wyrabiasz idioto?! Myślisz że nie wiem co robisz?"
Chole*a skoro to jej przeszkadza ze spędzam z innymi czas to czemu mnie olewa. Ciagle pisze że nie moze się spotkać albo ma dużo nauki. Nie ma już dla mnie czasu. Schowałem telefon do kieszeni i spojrzałem na Biankę.
 -To gdzie idziemy? - spytała.
 -Mamy dużo czasu. Na co masz ochotę?

 Bianka? Julia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy