Od Thomasa - CD Julii i Blanki

sobota, 27 września 2014
Na chwile zostawiłem dziewczynę by pogadać z Julią. Znalazłem ja siedzącą na jakims kamieniu. Podszedłem a ona momentalnie podniosła wzrok.
-Czego tu chcesz? - spytała gniewnie.
-Chce z tobą pogadać- kucnąłem przed nią i spojrzałem w jej oczy.- Julia dopiero poznałem Biankę. Bardziej martwię się o ciebie.
-Ja w przeciwieństwie do ciebie nie uganiam się za płcią przeciwną.
-Tylko gadaliśmy! Nic nas nie łączy.
-nie wiem czy mogę ci zaufać.
-Hmm. Pamiętasz jak mnie wtedy zostawiłaś i wyjechałaś. Ja du k*rwa czekałem. Cały czas. A teraz czuję że to się powtórzy.
-Już chyba to przerabialiśmy. Mówiłam dlaczego się nie pożegnałam.
-A ja dawno ci wybaczyłem tylko nie rozumiem dlaczego mnie ostatnio unikasz.
-Nie unikam cię. To ty wybierasz towarzystwo innych osób.
-Chole*a Julia czy ty nie rozumiesz. Tylko ty mi się podobasz - prychnąłem. Julia chciała coś powiedzieć ale wróciłem do swojego pokoju.
***
Następnego dnia gdy poszedłem na lekcje minąłem rozmawiającą Julię z Bianką. Co one kombinują? Podszedłem bliżej żeby podsłuchać ich rozmowy.

<Bianka? Julia? Co tam kombinujecie :> >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy