Od Lena - CD Rosallie

poniedziałek, 25 sierpnia 2014
Była ich trójka - chłopak i dwie dziewczyny; tak jak my. Chłopak miał azjatyckie rysy i charakterystyczne ciemne włosy. Jedna z dziewczyn również miała ciemne włosy, druga zaś była blondynką, jednak obie miały rysy... „normalne”.
- Jesteś Sara Stim? - spytałem jednej z dziewczyn. Konkretnie tej w ciemnych włosach.
-Nie, to ja jestem Sara - odparła blondynka wychodząc krok wprzód.
Spojrzałem ukradkiem na Rose i Yumi. Szamanka już chciała coś powiedzieć, ale ja ją uprzedziłem.
- Mamy do ciebie pewną sprawę. Widzisz... W twoim pokoju mieszkał dawniej pewien wilkołak, który spowodował pewne zamieszanie. Chcemy przeszukać twój pokój mając nadzieję, że znajdziemy powód tego zamieszania.
Sara zmierzyła mnie wzrokiem. Widać było iż nie będzie łatwo się z nią dogadać. Dziewczyna przymrużyła lekko oczy patrząc na mnie. Wytrzymałem spojrzenie, choć niepowiem z lekkim trudem.
- Więc?
<Sara? Kuruke? Rose? Yumi? Flora? Sory Kuruke za te „normalne” rysy XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy