Od Yumi CD Rosalie

poniedziałek, 25 sierpnia 2014
Len był zbyt rozentuzjazmowany. Otworzyłam torbę i wyjęłam Foxy'ego. Od razu zaprzyjaźnił się z Sophie.
- Może pójdziemy poszperać coś w tutejszych bibliotekach? - Zaproponowałam. Wszyscy się zgodzili i ruszyliśmy do najbliższej biblioteki. Rozdzieliliśmy się i szukaliśmy czegoś ciekawego. Po ponad trzech godzinach usiedliśmy przy jednym stoliku.
- Zobaczcie co tu znalazłam. - Pokazałam przyjaciołom książkę i zaczęłam czytać.
- Wszystkie potwory raz na kilkaset lat poszukują źródeł emanujących szczęściem i przyjaźniom. Panosząc zamęt w takich miejscach karmią się strachem i bólem. - Skończyłam czytać.
- To może być jedna z przyczyn ich pojawienia się. - Powiadomiłam Lena i Rose.
- Ja chyba znalazłam drugi powód. - Odrzekła Rose.


Rose? Len?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy