Od Rosallie-CD Lena

poniedziałek, 25 sierpnia 2014
-Hej mam akta Monicy

Imię:Monica
Nzawisko:Journey
Urodzony/a:15sty Lipca
Pesel: <zamazany>
Nie ukończyła szkoły z powodu zamknięcia szkoły.Mieszka w Los Angeles.

-Czyli szamani mieszkają w dwóch innych miejscah na świecie-zaczyna Len.-Po za tym mieszkają za daleko.
-Może dla szamana-zaczynam.-Dla czarodzieja nic nie jest za daleko.Za dziesięć minut na dziedzińcu. Idę po Yumi.

Najpierw poszłam do Yumi i powiedziałam jej o wszystkim.Potem poszłam do siebie, związałam włosy, przebrałam się w t-shirt i szorty, ubrałam trampki i poszłam do wychowawczyn i nas zwolniłam.Kiedy dowiedziały się o co chodzi, puściły nas bez słowa i życzyły dobrej ppdróży.

Na dziedzińcu Yumi i Len już czekali.
-Pani Samanta powiedziała, że raczej wiedzą to samo, a Monica jest nieśmiała, więc jedziemy do Edwarda-mówię.-Idziemy za teren szkoły.
Szamani poszli za mną.
-A jak się tam dostaniemy?-pyta Len.
-Przeteleportujemy się tam-mówię.-Musicie się mnie mocno trzymać, bo się rozczepicie.
-Czyli?-pyta Yumi.
-Powiedzmy, że do Japoni dotrzeż bez ręki..
Szamani spojrzęli na siebie przerażeni.
-A co z naszą nieobecnością?-pyta Yumi. 
-Załatwione wszystko-odpowiadam.-Złapcie się mnie.

Szamani się mnie złapali i nagle byliśmy na ruchliwej ulicy Kioto.


~Len? Yumi?~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy