Od Yumi CD Rose

sobota, 30 sierpnia 2014
Edłord próbował wyrwać się z klatki którą stworzyła Rose.
- A gdzie ta szkoła się znajduje? - Spytałam spokojnie. Powiedział kilka niemiłych słów na mój temat. Uśmiechnęłam się tylko i przyłożyłam mu katanę do szyi.
- Znajduje się jakieś sto kilometrów na zachód od szkoły. - Odpowiedział przerażony. Schowałam z powrotem katanę do futerału.
- A wiesz jak bronił się przed tymi potworami? - Pokiwał przecząco głową na pytanie Rose.
- Powinniśmy wysłać tam Rose i kogoś jeszcze żeby odnaleźli wszystkie potrzebne informacje. - Odpowiedziałam spokojnie patrząc na Rose.
- To twój wybór kogo zabierzesz. Można nawet wymyślić historyjkę o rodzeństwie uciekającym przed rodziną. Jedno jest czarodziejem czyli ty Rose i ktoś jeszcze. - Powiadomiłam spokojnie Rose.



Rose? Len? Kuruke? Flora? Sara?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy