Od Katherin - CD Savanny

poniedziałek, 23 czerwca 2014
Tego dnia przyjechałam do nowej szkoły. Tyle nowych uczniów wielu ras... Wampiry, czarodzieje, szamani...no i oczywiście wilkołaki. Podejrzewałam że może być trochę spięć, ale jak szczególnie mi to nie przeszkadzało. Błąkając się po szkole wpadłam na jakieś dwie dziewczyny, jedna z nich była wampirzycą, a druga nie wiem. Krótka rozmowa jakoś sama się potoczyła. Wydały mi się całkiem spoko. Po godzinie każdy poszedł w swoją stronę. Zaczęłam szukać swojego pokoju. Było już późno, a ja nie chciałam się spóźnić. Biegłam w poszukiwaniu drugiego piętra. Na korytarzu było już ciemno. Po omacku szukałam włącznika. Szukając tak natrafiłam na jakiegoś chłopaka. Był wilkołakiem.
- W czymś ci pomóc?- spytał włączając światło przełącznikiem obok mnie
- Heh jestem nowa i szukam drugiego piętra...- powiedziałam lekko się uśmiechając
- A więc jeśli szukasz drugiego piętra idź tymi schodami- wskazał palcem na schody
- Dzięki. Jestem Katherin, ale jak chcesz możesz mówić mi Kat- powiedziałam z wdzięcznością.
- Tomas, dla przyjaciół Tom lub Tommy- podał mi rękę, a ja uścisnęłam ją przyjaźnie
- To ja już będę iść. Oprowadziłbyś mnie jutro po szkole? Dzisiaj nie zdążyłam do końca jej obejrzeć- spytałam stojąc już jedną nogą na schodach.

<Tomas?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy