Od Thomasa - CD Julii

poniedziałek, 30 czerwca 2014
Widziałem że Julia lekko spochmurniała ale miałem nadzieję że to poprawi jej nastrój. Wybraliśmy się do miasta. Gdy spotkałem Julię czytała książkę więc pomyślałem że zabiorę ją do księgarni. Zauważyłem lekki uśmieszek na twarzy Julii gdy wchodziliśmy do środka. Pachniało tam starymi książkami a atmosfera była bardzo przyjemna.
-Pięknie tu-wyszeptała Julia.
-Wybierzemy coś i będziesz mi mogła poczytać - uśmiechnąłem się krzywo.
-Myślę że sam dasz sobie rade.
Zignorowałem ją podnosząc jakąś książkę.
-A ta ? Gwiazd naszych wina. Czytałaś?
-Chyba tak.
Przeczytałem opis książki z tyłu. - Ta książka musi być strasznie przygnębiająca.
-Ale jest piękna...
Julia wyvrała dwie nowe książki i gdy poprosiłem by poszła na zewnątrz dokupiłem jeszcze książkę, którą wcześniej zobaczyłem. Gdy wyszedłem Julia wyglądała na szczęśliwą.
-Teraz ja cię gdzieś zabiorę Tommy .

Julio? Możesz się wykazać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy