Anabel Warner

niedziela, 29 czerwca 2014
Imię: Anabell
Przezwisko: Ani, Bell
Nazwisko: Warner
Płeć: Kobieta
Rasa: czarodziej
Rok: pierwszy
Pokój: piętro IV
Urodziny: 4 lipca
Charakter: Bell, choć nie daje tego po sobie poznać, jest wrażliwą i inteligentną dziewczyną. Na co dzień nieufna, stanowcza i groźna. Lecz, gdy jest sama, zrozpaczona nastolatka. Rodzice gdy się dowiedzieli, że jest czarodziejem porzucili ją. Pozostawili na pastwę losu… Ani potrafi być twoim najgorszym koszmarem jak i twoim największym marzeniem. Mimo, że posiada te dwie moce preferuje raczej drugą z kolei. Umie także przewidzieć zbliżające się katastrofy jak na przykład zawalenie się mostu w środku ruchu drogowego czy też rozpoczęcie się wojny. Najgorsze jest to, iż nie mogła tego nikomu powiedzieć ani nic emu zaradzić. Aż do teraz. Gdy ktoś w końcu potrafi jej pomóc…
Aparycja/wygląd: Gdy w końcu skończyłam się czesać spojrzałam w swoje odbicie. Nie z próżności lecz ciekawości.
Odbicie pokazało wąską twarz, duże okrągłe oczka i lekko zadarty nos- wciąż wyglądam jak mała dziewczynka, chociaż niedługo w ciągu miesiąca kończę 16 lat.
Historia:
Gdyby ktoś mi powiedział, że całe moje życie zmieni się między jednym uderzeniem serca a drugim, parsknęłabym śmiechem. Od słodkiego dzieciństwa do brudnej krwi nastolatki od niewinności do potomka diabła…
Ale tyle wystarczyło. Jedno uderzenie serca. Mgnienie oka, oddech, sekunda- i wszystko co znałam i kochałam umarło..
Tamtej nocy, kiedy ukończyłam 16 lat straciłam matkę, ojca i brata którego uwielbiałam. Do tego uderzenia serca, gdy cały mój świat się zawalił a ja stałam się brudnej krwi czarodziejem… zwykła Szlamą…
Zainteresowania: śpiew, czytanie, gra na fortepianie
GłosHe Is We - All About Us ft. Owl City
Zwierzątko: na razie brak
Opiekun: uja2000
Upomnienia/Pochwały:
Sterujący: HP4ever
Różdżka: 11 cali, włos jednorożca, wiśnie, idealnie giętka LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy