Od Susane

niedziela, 22 czerwca 2014

-Kiedyś jeszcze odnajdę tego du*ka, a wtedy pożałuje za to wszystko co mi zrobił. - powiedziałam, idąc dość szybkim krokiem przez las. Byłam wściekła na mojego byłego chłopaka. Jak on mógł mi to zrobić...? Myśl o tym, że tak po prostu zostawił mnie samą, przerażała mnie bardziej niż to, że stałam się wampirem. Czego nigdy w życiu bym się nie spodziewała... Tak, tak... Wiem... Przyrzekałam sobie, że już nigdy więcej nie będę o tym myśleć, ale to nie jest takie proste. Dalej nie mogłam tego wszystkiego zrozumieć. - Na prawdę trzeba mieć w życiu szczęście, żeby spotkać kogoś takiego. Gratulacje dla mnie..! - dodałam po chwili, klaszcząc w dłonie. Zaśmiałam się gorzko. No tak. Czasami mówiłam sama do siebie, ale w końcu nie miałam tutaj jeszcze nikogo bliskiego, komu mogłabym się zwierzyć. Zresztą... Z pewnością nie tylko ja tak robiłam.
Wyszłam przed szkołę, zwalniając kroku. Rozejrzałam się dookoła.
-No... Ładnie tutaj. - wymruczałam pod nosem i powoli weszłam do środka. Jako pierwszy, w drzwiach powitał mnie jakiś chłopak. Nie zastanawiając się nawet kim może być, odpowiedziałam mu cicho i ruszyłam dalej, do swojego pokoju. -Piętro II... Okej. - powiedziałam, wchodząc po schodach. Zatrzymałam się na chwilę przed drzwiami do pokoju. Wiedziałam, że mam współlokatorki, ale nie wiedziałam jeszcze kim są i jakie są. Zapukałam delikatnie do drzwi.
<Savanna, Yumi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy