Od Nikolaja cd.o Yumi

wtorek, 24 czerwca 2014
- No to co, idziemy do bistro? - spytałem z uśmiechem, dziewczyna kiwnęła głową. Ruszyliśmy przed siebie zostawiając za nami restaurację przy okazji trochę pozwiedzaliśmy miasto. Zatrzymaliśmy się przy budce z szybkim jedzeniem, ja zamówiłem Hamburgera i frytki a Yumi kurczaka i frytki. Usiedliśmy na ławce i zaczęliśmy jeść, oboje byliśmy głodni
- No i to jest jedzenie - skomentowałem jedząc frytkę
- Tak i tym się można najeść - potwierdziła. Rozmowa się nie kleiła, nie wiedzieliśmy o czym rozmawiać.
- Czemu chowasz oczy pod grzywką? - spytałem przerywając ciszę - Ubrudziłaś się ketchupem - dodałem wskazując policzek
- Uhmm, dzięki - powiedziała
- Wracając do tematu, w ogóle ich nie widziałem, twoich oczu a wiesz oczy to jedna z głównych rzeczy na które zwraca się uwagę. Choć ich nie widzę pewnie i tak są tak samo piękne jak reszta - uniosłem kąciki ust.


<<Yumi?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy