Od Sary - CD Umbry

poniedziałek, 23 czerwca 2014
Oglądałam korytarzu obraz, który gdzieś już widziałam, ale teraz sobie nie przypomnę. Odwracałam się i ktoś nie spodziewanie na mnie wpadł. Nie utrzymałam równowagi i upadłam na ziemie.
- Przepraszam.- Powiedziała dziewczyna i podała mi rękę.
- Nic się nie stało, ale uważaj na przyszłość nie wszyscy są tacy mili. Jesteś nowa prawda ? Nigdy wcześniej Cie tu nie widziałam.
- Tak właśnie przyjechałam i chciałam trochę pozwiedzać.-Powiedziała dziewczyna uśmiechając się do mnie.
- A tak w ogóle jestem Sara Stim.
- Umbra Merlesters, ale mów mi Um.- Powiedziała, a ja dokładnie się jej przyjrzałam. Była średniego wzrostu i miała bardzo "dziecinną " twarz. Ubrana była całkiem na luzie, tylko brakowało jej butów.
- Tak ogólnie to jakiej jesteś rasy ?- Spytałam z ciekawość.
- Czarodziejka, a ty ?
- Wilkołak.


Umbra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy