Od Yumi CD Hiny

sobota, 28 czerwca 2014
Podchodząc do Hiny uśmiechnęłam się. Nauczycielka powiedziała że możemy już pójść do szatni.
- Pamiętaj Reita, że zostajesz tu. Pilnujcie go. - Poprosiłam lisy. Zdjęłam z siebie strój na treningi i ubrałam się w czarną bluzkę bokserkę i czarne rybaczki.
- Szkoda że Reita nie potrafi dokładnie kontrolować swoich umiejętności i prawie sfajczył ci ubranie. - Spojrzałam na już ubraną Hinę. Zarzuciłam plecak na jedno ramię. Wyszłyśmy z szatni i zauważyłam że Reita siedzi po turecku i gada z Aka i Atsu. Ciekawe o czym gadali.
- Hina co teraz mamy? - Spytałam koleżankę. Spojrzała na plan lekcji.
- Sztuki walki przez dwie lekcje. - Odpowiedziała spokojnie.
- To może pójdziesz po nową bluzkę? - Zaproponowałam Hinie, która od razu się zgodziła. Weszłyśmy do jej pokoju. Usiadłam na łóżku.
- Skąd Reita potrafi kontrolować ogień? Aka i Atsu używają w ostateczności wody, ognia bądź ziemi, bu mnie ocalić. W większości duchy zwierząt umieją coś takiego.


Hina?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy