OD Yumi CD Nikolaja

środa, 25 czerwca 2014
Zamknęłam drzwi za Nikolajem. Sav spała , więc po cichu poszłam się umyć. Gdy wyszłam z łazienki zauważyła że dostałam sms'a. Był od niego. Uśmiechnęłam się do siebie.
"Nie radzę mnie nękać w nocy, bo niewyspana jestem nie do zniesienia. Dobranoc."
Napisałam szybko wiadomość do niego i wysłałam. Położyłam się na łóżku i próbowałam usnąć. Obok mnie położył się Atsu, a zaraz za nim Aka.
- Co myślicie o tej szkole? - Spytałam o ich opinię.
- Jest to dobre miejsce dla ciebie. Tu masz przynajmniej przyjaciół. - Odpowiedział mi Aka. Atsu już spał zwinięty w kłębek. Spojrzałam na telefon. Na wyświetlaczu widniała 1:00. Wstałam z łóżka i wyszłam z pokoju. Wskoczyłam n ach akademiku i usiadłam.
"Jeśli chcesz to możesz przyjść  na dach akademika."
Wysłałam Nikolajowi krótką wiadomość.



Nikolaj?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy