Od Nikolaja cd.o Yumi

wtorek, 24 czerwca 2014
Zabolało, "martwa niczym wampir" czy to znaczy że uważała wampiry za martwe i pozbawione duszy istoty? Podniosłem wzrok starając zachowywać się tak jak przedtem, może dla innych oczy Yumi były straszne ale ja nie widziałem w nich nic strasznego. To prawda było wyjątkowo ciemne, widziałem już ciemne oczy u wampirów które żywią się ludzką krwią lecz one były ciemne i matowe nie lśniły tak jak oczy Yumi, moje oczy miały barwę złota gdyż staram się nie żywić ludzką krwią tylko zwierzęcą choć gdy robiłem się głodny oczy ciemniały.
- Są piękne - powiedziałem - Ludzie nie dostrzegają w nich piękna, widzą czerń która kojarzy im się źle, taki los czarnego koloru, wszyscy tak uważają, ale czarny dla mnie jest piękny to król wśród odcienie a twoje oczy są niczym perły wśród czerni.


<<Yumi?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy