Od Sue-CD Savanny

wtorek, 24 czerwca 2014
-No w sumie racja... - zaśmiałam się cicho i wstałam. Sav wyglądała na całkiem miłą osobę. Ciekawe jak z Yumi i Kat... Westchnęłam ledwo słyszalnie.
-Ostatnio bardzo dużo uczni tu dołącza.. Wszystko możliwe! - uśmiechnęła się.
Ja tylko skinęłam głową i wstałam z łóżka.
-Ja... Zapoznam się trochę z pokojem - na mojej twarzy pojawił się delikatny uśmiech.
Sav wzruszyła ramionami i zajęła się czytaniem jakiejś książki.
Tak jak powiedziałam, zaczęłam zapoznawać się z pokojem. Już od urodzenia taka byłam... Nie zajęło mi to zresztą dużo czasu. Pokój nie był zbyt duży, ale za to bardzo dobrze urządzony. Zajęłam się rozpakowywaniem walizek. Ubrania starannie ułożyłam w szafkach położonych obok mojego łóżka. Porozkładałam po nich różne, potrzebne mi rzeczy. Plan lekcji oraz książki położyłam na biurku, a torbę na krześle. Chwilę po tym, jak skończyłam się rozpakowywać, Sav skończyła czytać swoją książkę. Uniosłam głowę w jej stronę.
-Jesteś tutaj już od dłuższego czasu, nie? Podoba Ci się w tej szkole? Jak tutaj jest...? - spytałam cicho - Przepraszam, że o wszystko się tak wypytuję. Po prostu nie mogę się do tego wszystkiego jeszcze przyzwyczaić... - spuściłam głowę.
<Sav?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy