Od Lucas'a-CD Sang bleu

piątek, 17 października 2014
 - Sang ich coś przestraszyło, a my ich wkurzyliśmy.- Powiedziałem, próbując przy okazji opracować jakiś plan. - Sang mam lepszy pomysł, biegnij za mną.
Dziewczyna kiwnęła głową, a ja pobiegłem w stronę gór. Przedostaliśmy się przełęczą na drugą stronę gór, gdzie zamieszkiwały spokojnie(do tych czas) centaury, które zaczęły nas doganiać.
 - Biegnij szybko!-Wrzasnąłem i podbiegłem do ściany prowadzącej do jaskini. Ułożyłem ręce żeby dziewczyna mogła się odbić od niej. Biegła w moją stronę i wybiła się z mojej ręki lądując na skalnej półce. Zacząłem się wspinać po ściance i zaraz byłem na górze.
 - Chodź-Powiedziałem i złapałem dziewczynę za nadgarstek. Wciągnąłem ją do jaskini. Zacząłem szukać przycisku w ścianie. Słyszałem, że centaury się zbliżają, ale w końcu nacisnąłem na jakiś kamień i ściana się otworzyła. Wbiegłem tam z Sang, a ściana się za nami zamknęła. Byliśmy teraz w jaskinie obok wodospadu po stronie gór z których jest akademia. Centaury zostały na swojej łące, a my wyszliśmy na zewnątrz.

 Sang

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy