Od Savanny-CD Rosallie

czwartek, 16 października 2014
Przebrałamsię bardzo szybko zakładając na siebie długi czarny sweter do kolan i ciemne jeansy. Gdy wróciłam w umówione miejsce Rosallie jeszcze nie było.
-A gdzie twoja koleżanka? - spytał Klaus opierając się o budynek.
-Przebiera się jeszcze.
-Sporo potrzebujecie tego czasu. Na waszym miejscu ubrałbym jak najwięcej warstw.
-Niby czemu?
-Nie chcecie chyba kusić profesorka.
-Tylko o tym marzę - uśmiechnęłam się.
Usłyszałam kroki Rose.
-No nareszcie.
-Długo czekacie?
-Całe wieki - prychnął Klaus i ruszylismy do mieszkania nauczyciela.
-Jak tak właściwie macie na imię? - spytał Klaus
-Jestem Rosallie - uśmiechnęła się czarodziejka.
-Flinston.
-Serio?- zaśmiał się Klaus - Dosyć kiepskie imię dla dziewczyny.
-To tak naprawdę jest Sav.
-Dobra jednak wolę imie Flinston - gdy to powiedział wymierzyłam mu lekkiego kuksańca.
-No juz dobrze.
I wtedy dotarliśmy na miejsce...
<Rosallie? Stay Alive :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy