Od Sang bleu-CD Lucas'a

piątek, 17 października 2014
 Nareszcie centaury się od nas odczepiły. Nie musieliśmy przed nimi uciekać. Wyszliśmy z jaskini.
 -Skąd one się wzięły w szkole?-zapytałam.
 -Nie mam pojęcia, ale coś musiało je przestraszyć-odpowiedział.
 -Lucas one zaatakowały naszą szkołę i dyrektorki-powiedziałam lekko poirytowana-Jestem bardzo ciekawa gdzie wtedy byli Strażnicy. Zawsze są tam gdzie ich nie potrzeba.
 -Też jestem ciekawy. Wracamy do szkoły?-zapytał.
 -Możemy powoli wracać. Za godzinę zaczynają się lekcje.-ciągnęłam dalej-Chciałabym sprawdzić jak czują się dyrektorki.
Gdy byliśmy pod szkołą zobaczyliśmy nauczycieli i Strażników. Na nasz widok przybiegła do nas Sonia Cassandra Wing.
 -Nic wam nie jest?-zapytała.

Lucas?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy