Od Savanny-CD Nicka

sobota, 18 października 2014
 -Może jakiś horror byś wpadła mi w ramiona? - zaśmiał się
 -Moze być horror tylko nie licz na to że jak to ty ująłeś "wpadnę ci w ramiona".
Podeszłam do kasjerki.
 -Puszczecie teraz jakis horror?
 -Blood vampire.
 -Idealnie - uśmiechnęłam się. - I chyba pani rozumie że nie musimy płacić.
 -Tak oczywiście - powiedziała zauroczona moim małym darem.
Weszliśmy do sali. Było tu kilka zapaleńców przebranych za wampiry. Zaśmiałam się pod nosem. Usiedliśmy w ostatnim rzędzie. Film jako film był kiepski. Przed skończeniem seansu pociągnęłam jednego z przebierańców za kawałek peleryny.
 -Choć wampirku. Zpróbuj mnie ugryść - puściłam mu oko i znikliśmy z sali.
Spróbował ugryźć mnie w szyję ale zobaczył że nie krwawię.
 -Co do chole*y?
 -Zaskoczony? Pokażę ci jak to się robi. - ugryzłam go tym razem w nadgarstek.
Usunęłam mu pamięć i poczekałam na Nicka przed salą. Wyszedł razem z innymi lecz w rogu jego ust spływała mu krew. Delikatnie wytarłam mu usta kciukiem.
 -Widzę że ty też nie odpuściłeś - uśmiechnęłam się.
 -A czego się spodziewałaś.
 -Nawet nie wiesz jak dawno nie byłam z kimś na polowaniu. No wiesz większość z naszej szkoły próbuje się zmienić. Nie chcą pić ludzkiej krwi. Ale czasami chcę po prostu odpuścić.

 Nick? jestem z opieki społecznej i zabieram ci małpy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy