Od Sary-CD Dymitra

sobota, 18 października 2014
- Jeszcze się nie domyśliłeś?-Zapytałam, a chłopak pokręcił przecząco głowa. - Tłumaczenie dla Dymitra. W przyczepie są motory.-Powiedziałam i podeszłam do klapy. Otworzyłam ją i ostrożnie opuściłam na dół. Po lewej stronie stał MTT Superbike, a po prawej moja R1. Weszłam do środka i zaczęłam sprowadzać po rampie motocykl.
- Może byś się ruszył i wyprowadził motocykl.-Powiedziałam, a Dymitr się otrząsnął i wszedł do przyczepy i wyprowadził z niej motocykl. Byliśmy na parkingu obok garażu, więc ja wprowadziłam motor najpierw do garażu, żeby sprawdzić czy wszystko jest sprawne. Kiedy wychodziłam z garażu minęłam się z Dymitrem, który też wprowadzał motor do garażu. Podeszłam do Alex'a i porozmawialiśmy chwilę, a potem chłopak pojechał. Wróciłam do garażu.

Dymitr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy