Od Lucasa-CD Sang bleu

czwartek, 23 października 2014
Wróciłem do mieszkania i położyłem się do łóżka po ciężkim dniu, ale nie mogłem zasnąć, bo ciągle myślałem o Sang. Następne dnia przed spotkaniem z Sang, poszedłem pobiegać. Biegłem przez las, aż do łąki, gdzie zrobiłem sobie przerwę i wróciłem z powrotem do akademii. Wziąłem szybki prysznic, ubrałem się, wziąłem ze stołu bukiet zebrany na łące i wyszedłem z mieszkania. Poszedłem do mieszkania Sang, ale nie wszedłem, tylko schowałem się za rogiem, kiedy Sang wyszła. Zakradłem się bezszelestnie, zakryłem jej oczy jedną ręką, a drugą przystawiłem z bukietem do nosa dziewczyny. Zauważyłem, że na jej twarzy pojawił się uśmiech. Nie odkrywają jej oczu, odsunąłem bukiet i ją pocałowałem.
Sang

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy