Od Dymitra-CD Sang bleu

piątek, 24 października 2014
- Zgoda.-Powiedziałem i założyłem rękę Sang na ramię i przyciągnąłem ją do siebie. Doszliśmy do gabinetu. Zdjąłem rękę z ramienia Sang i zapukałem w dębowe drzwi. Po chwili usłyszeliśmy ciche "proszę". Weszliśmy do środka, a za jednym z czterech biurek siedziała pani Tetto Kuromi. Kiedy nas zobaczyła wstała z krzesełka i podeszła do nas.
- Witam, co was tu sprowadza?
- W jeziorku za lasem są jakieś stworzenia, które są dla uczniów nie bezpieczne.-Zacząłem.
- Lucas wyciągnął z jeziorka dziewczynę, ale to coś go zaatakował.-Powiedziała Sang.
- Ale ze mną wszystko w porządku, a ta dziewczyna jest nieprzytomna u pielęgniarki.-Powiedziałem i zauważyłem zamyśloną minę nauczycielki.
- No dobrze, wszystko sprawdzimy.-Powiedziała, a my wyszliśmy z gabinetu.
-Chodźmy do mnie nie mam zamiaru iść dziś na lekcje.-Powiedziałem i ruszyliśmy w stronie mojego mieszkania. Po paru minutach doszliśmy. Otworzyłem drzwi kluczami, a potem poszliśmy do mojego pokoju. Otworzyłem drzwi, a Sang weszła i położyła się na łóżku. Położyłem się obok niej, a ona położyła głowę na mój tors.

Sang

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy