Od Savanny-CD Rosallie

wtorek, 14 października 2014
 -Idealnie - uśmiechnęłam się.
 Poszłyśmy najpierw do sali, w której jeszcze nie byłam. Było w niej pełno kostiumów. Wszędzie latały piórka a wszystko było pobrokacone.
 -Nie byłam tu jeszcze.
 -Tylko niektórzy mają tu dostęp. Znalazłam - wskazała na czarno białe stroje w rogu sali.
 -To dalmatyńczyk- zaśmiałam się.
 -Szukamy dalej.
 -A tam - pokazałam w przeciwległy róg sali.
 -Nie wierze że trzymają coś takiego w szkole. LINK
 Założyłyśmy strój.
 -Co jak co ale jesteśmy najładniejszymi skunksami w tej szkole - powiedziałam.
 Wyszłyśmy z sali i odrazu poczułam na sobie spojrzenia innych uczniów.
 -No co? Nie widzieliście nigdy skunksa?! - krzyknęła Rosallie.
Później poszłyśmy do niej gdzie przygotowała eliksir.
 -Eliksir Śmierdzioszek.- powiedziałam.
 -Ty to masz talent do wymyślania nazw.
Gdy skończyłyśmy musiałyśmy zatkać nos. Strasznie śmierdziało.
 -To śmierdzi gorzej niż tamten skunks.
 Poszłyśmy do sali gdzie był nauczyciel.
 -Uszanowanko profesorze - zaczęłam

 <Rose? Inwazja skunksów? Prawda czy fałsz. Odpowiadam Ci : PRAWDA ! <3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy