Od Lucasa-CD Sang bleu

czwartek, 23 października 2014
Usłyszeliśmy krzyk, dochodzący od strony jeziora. Spojrzeliśmy porozumiewawczo po sobie z Sang i zaczęliśmy biec w tamtym kierunku. Zmieniłem postać i zacząłem biec w stronę źródła krzyku. Dobiegłem do brzegu i zmieniłem postać. Obserwowałem wodę i zauważyłem, że ktoś się topi. Wskoczyłem do wody i zacząłem płynąć w tamtym kierunku. Dotarłem do poszkodowanej dziewczyny. Zacząłem ją wyciągać, kiedy coś złapało mnie i wciągnęło pod wodę. Oswobodziłem nogę i wypłynąłem na powierzchnie. Zacząłem szybciej płynąć do brzegu z dziewczyną. Nagle poczułem, rozdzierający ból w nodze, a za nami pojawiła się czerwony ślad po krwi. Nie zważałem na to tylko płynąłem dalej. W końcu wyciągnąłem nieprzytomną dziewczynę na brzeg. Sang przy niej przyklękła i sprawdzała czy żyję, a ja położyłem się na piachu i z bólu zaciskałem zęby.

Sang

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy