.:Wielki Powrót:.

czwartek, 30 października 2014
Hahahah!
Trąby grają, werble bębnią! Toast! XD
Zgadnijcie kto wrócił! Ano, wróciłam ja, adminka Inu, po sporej nieobecności. Przepraszam Was za to. Usprawiedliwiłam się już w poprzednim poście, jednak wina leży po mojej stronie; byłam świadoma obowiązków i się z nich nie wywiązywałam. Eh...
A wraz ze mną pojawia się nowy szablon. Widziałam, ze paru osobom się poprzedni nie podobał. Szczerze to rzeczywiście nie pasował do Szkoły.
A jako, że nasz blog zyskuje coraz większą sławę w internecie powinien ładnie wyglądać. Teraz wygląd jest prosty, ale mam nadzieję, że się Wam podoba i że wszystko działa.
Muszę się przyznać, ze praktycznie cały czas mej nieobecności myślałam nad nowym wyglądem. Dla mnie - odpowiedzialnej za wygląd - jest to naprawdę bardzo ważne. I nie obrażę się jeśli wystawicie mi oceny. Takie coś pomoże mi na przyszłość jeszcze bardziej polepszyć bloga. Jednak oczywiście „jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził”.
Len i Rinna powracają do aktywności. Z tego co słyszałam William zdobył nowego sterującego... Ale nie wiem czy to prawda. Muszę się tu rozglądnąć po mojej nieobecności oraz poznać nowe twarze :)
Aha! Jeszcze jedna wiadomość! Mój login na howrse.pl zmienił się aktualnie jest to «Jula». Wszystkim, którzy dotychczas mieli w podpunkcie „Opiekun” wpisane „milka215” zmieni się to na „«Jula»”. Z czasem.
A tak w ogóle, ludzie, tęskniłam za Wami!
<Przyyytuuuul!>
Inu/«Jula»

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat blogowy